tisdag 16 juni 2009

Trött..

Ska vi tro att det blir sängen snart, eller ska vi tro att jag somnar på soffan?!

Idag har Casper å Tindra varit på dagis, Jack har sommarlov. Så jag å Jack har följt Ingemar å handla, å sen vart det lunch på Coop. Spännande tycker Jack det är, mysigt att hitta på något sådär.
När vi kom hem igen så spelade Jack tvspel, å jag tog tag i en massa papper som låg i lådan, började sortera till å skulle sätta in i pärmar. Men jag slutade då armarna satte stopp för det, så med andra ord så vart det inte klart.
Vi lyxade till det lite så här i början på veckan å käkade Tacos till middag, mums det.

I kväll har jag å Maria tagit promenaden i vanlig ordning.

Surrat av oss, å klagat lite mellan stegen kan man säga.

Å jag med mitt dåliga minne kom just på att jag skulle ringa upp David, så kanske bäst att gå å göra det på en gång.

Trött är jag oxå, så sov gott på er.
*kram*

Inga kommentarer: