tisdag 9 juni 2009

Motion..

istället för att gå på stan.
Tanken var att jag å Maria skulle åka in till stan å gå en sväng idag, men min lust försvann.
Så jag föreslog en promenad istället, å det nappade hon på. Så vi gick våran längre runda, så hann vi surra på. Haha.

Harvarit förbi å vattnat på rosen på graven, men det var rätt torr. Så vi får se om den klarar sig eller om det blir till att skaffa dit något annat. Men snart börjar dom plantera där nere.

Ska snart börja med middagen, sen blir det en kort promenad i kväll.
Längtar redan då vädret är kanon.
Ska se om jag får grästrimmern som jag fått till att funka oxå. Fast det ska nog inte vara så svårt då den var elektrisk så det är bara till att stoppa in el kabeln i den å klippa. Så i kväll har det nog blivit någon ordning under staketet å runt träden å på andra ställen man inte kommer åt med gräsklipparen.

På återseende i kväll.

*kram*

Inga kommentarer: