onsdag 10 juni 2009

Fullt upp..

här har det varit fullt upp idag. Vi började morgonen med frukost å allt morgon stök som hör till. Sen skulle jag gå med lillgumman i vagnen å pojkarna skulle cykla. pojkarna ville att vi skulle ta promenadsvängen det bakvända hållet, så det slutade alltså med att vi vart kvar hemma hos familjen Carlsson då barnen bara skulle svänga in på gården å säga hej.
Paulina mötte upp hos Maria å så traskade jag, barnen, Paulina å River tillbaka hit.
Jag fixade i ordning lunch å sen så var vi ute ett tag. 3 av 4 barn somande en stund oxå, rätt skönt.

kl 17,00 hämtade Maria upp jag å Jack för att köra han till Irna där han skulle äta med fröknarna å Tindra från dagis. Så han har varit ute å ätit, mysigt. Maria å jag styrde vidare till stan där vi skulle gå på Tatung å möta upp Camilla å äta en bit god mat. Så där satt vi i dryga 2 timmar å åt gott, surrade å huttrade. Frös så gåshuden stod rätt upp. Hurrv.

I går då jag skulle somna så hade jag den där rastlösheten i kroppen, vilken jag har kommit på har å göra med den värk jag har fått i kroppen.
Så sjukt skumt, men skönt att Maria fattar vad jag pratar om då det är väldigt svårt att sätta ord på hur det känns då det gör ont, å på vilka ställen det är.
Så jag ska försöka komma ihåg att ringa vårdcentralen i veckan, så får vi se vad dom säger.

Nu ska jag försöka sova. Hoppas på att kunna somna fast jag har ont.

Jag har snart fixat klart med det som ska vara klart till på Fredag.

God natt på er alla.

*kram*

1 kommentar:

Mia sa...

Du måste läsa min blogg, barnas farbror hotade mig tre gånger i telen. Vad ska man säga?!?!