lördag 20 juni 2009

Midsommaraftonen..

var helt underbar, det var full rulle här. 17 så var vi från 4 olika familjer. Vi hade ett litet knytkalas.
Jag hade gjort en kycklingpaj, Maria hade en Tacopaj å en Laxpaj, Paulina hade en Fetaost sallad, å slutligen så hade David tårtor, inte mindre än 3st :O
Den ena hade han bakat helt själv, å väldigt god.
Så ingen ska minsann komma å säga att killar inte kan baka ;)
Så med andra ord så tryckte vi å svullade hela kvällen.

Barnen lekte väldigt bra å hade det kul, vi vuxna surrade å fick oss många goa skratt.
Å just ja, värdinnan fick blommor, det var tusan inte illa. Sånt är man inte van, så super TACK!!

Idag är det Lördag, å redan då jag vaknade så kände jag mig som 100år, säg vart jag inte har ont å är stel just nu. Känns som jag har värsta träningsvärken toppat med en solbränna på armarna så det gör ont av att bara stryka på armarna.
, ska börja med frukosten, å sen ska jag kolla om Maria har klivit upp. För i såfall ska vi nog ta oss en promenad så vi kommer oss igång denna dagen.

På Tisdag ska jag tillbaka till Vårdcentralen å ta lite blodprover, för ni som undrade hur det gick hos läkaren i torsdags.
Så vi får se sen vad som sägs å händer då läkaren får tillbaka svaren, så får vi se om dom visade något eller inte.

, ha en fortsatt underbar dag!

*kram*

Inga kommentarer: