måndag 8 juni 2009

Ny vecka...

Då var det måndag igen, ny vecka.

Jag å pappa var duktiga å lastade upp allt skräp på släpet vi hade lånat, åkte iväg till soptippen å kastade allt. Så nu vart det lite mindre, men jag skulle säkert kunna städa ännu mera i källaren å få ihop ett lass till.
Att man kan samla på sig så mycket, det är helt otroligt.

Nu i kväll har jag ont i huvudet, så jag har tagit 2 Alvedon å ska dra mig mot sängen hade jag tänkt. Hoppas på att kunna somna innan 00,00, så man får sova lite. Å att huvudvärken är borta i morgon.
Nu vill jag ha sol å värme, sommar med andra ord.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Duktig du varit!
Skulle nog också kunna lyckas få ihop ett lass eller två med skräp om vi bara röjde :p Man är ju otroligt duktig på att samla på sig en massa som inte behövs!

Sommarvärme och sol vill vi ha nu JA!

KRAM!