söndag 7 juni 2009

Ännu en helg..

har passerat. Vi har haft lagom trötta barn efter all "sova över hos kompisar" dagar. I går åkte vi å hämtade barnen just efter lunch. Å så fick dom passa på att sova i bilen då vi var ute å åkte, det behövdes vill jag lova.
Jag har köpt ny mobil, min var ju paj, så det vart en ny billig sak, å det bästa med den är att den är LILA, så fin så ;)
försökte få itag på en bra billig beggad telefon, men utan framgång. Så då fick det bli en ny billig istället.

Vi grillade igår till middag, David, Camilla, Emil å Linus var här.
Det var väldigt gott.

I morse fick vi lite sovmorgon.
Tindra vaknade vid 8,30 så då steg jag upp med henne. Vid 9,00 tiden kom även Casper å Jack upp.
Vi käkade frukost å bara tog det lugnt, sen blev det en promenad å pojkarna cyklade.
Efter lunch bokade vi en släp å åkte på Jula för att byta markisen.
På väg hem från Jula mötte vi upp Jocke så jag å pojkarna har åkt några vändor lastbil, lastat med pellets. Super spännande tyckte grabbarna. Då Casper vart less så kom Danne å tog över å åkte vidare med Jack. Jag, Casper å Tindra åkte hem å åt mat.

Jag har varit ute å motionerat gräsklipparen, han har ju gått upp några kilon nu av att stå över vintern. haha (försöker göra mig rolig)
Sen vart det promenad för Danne, å nu slutligen efter 21 så fick jag å Maria oss i väg på våran promenad. Så nu har jag just druckit upp min kopp Brunkulla, å snart blir det sängen för mig.

Jag börjar vara lur på att jag kommer bli förkyld, hoppas jag har fel. Men det vore ju inte så konstigt då vi hade 30 grader förra helgen, å nu har det knappt varit 10 grader å blåst.
Nä, bara dricka mer te.

Natti på er.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha!!! Stackars gräsklipparen som gått upp i vikt :p Hoppas han hinner gå ner allt innan han ska ställas bort igen ;)

Tack för prommisen!

KRAM