söndag 28 juni 2009

Helgen..

ja nu är snart helgen slut, det innebär oxå att ännu en vecka har gått.
Inte ens länge kvar till vi är inne i en ny månad. Då har snart halva året gått.

Jag orkade aldrig skriva något igår, värmen gjorde sitt å jag var helt slut efter gårdagen.
Vi började med att försöka svalka av oss lite på en strand. Till å med jag badade :P
Tiden bara rusade iväg där i värmen så stressa hem å göra klart för att gå iväg till Familjen Carlsson å grilla. Å gud så gott det var.
Det är trots allt ett tag sedan vi grillade.
Barnen hade det trevligt å även vi vuxna. David var oxå med å hade trevligt med oss.
Ja jag hoppas då att han hade det trevligt. Efter hemgång å barnen var i sänggluttade vi vuxna på film: Vi hade tur med vädret igen såg vi. Å ja det blev ett å annat skratt.

Vaknade inatt av att Tindra var brännhet, tempade henne i morse å då hade hon 40,3 grader, inte trevligt i denna värmen.
Så hon har mest legat under fläkten idag å svalkat sig.

Idag följde jag å Casper med Ingemar upp till stan å handlade lite. Sådana här varma dagar vill man ju inte äta så mycket varmt, så jag har bunkrat med kräm, fil å flingor mm.

Jag har även passat på att ligga ute i solen en liten stund, men det brände som tusan så det vart inte så länge det.
Så istället gick jag in å har tvättat å vikt en massa tvätt, har rensat i lite papper å försökt att vara duktigt.
Just nu är jag galet trött å ont lite här å var. Men vi ska sätta oss å se film, så får vi se om jag somnar på soffan eller hur det går.

Måste bara frestas å säga att vi lyxade lite idag efter Casper´s önskemål å köpte jordgubbar å glass. MUMS så gott =)

gott folk, hoppas att ni kan sova i natt i denna värme.
Får väll slå igång ac:n å njuta lite av svalkan.

*kram*

Inga kommentarer: