fredag 12 juni 2009

dagens tips! ;)


Denna Cider var riktigt god, smakar SOMMAR!
Så den tycker jag ni ska testa, gott till grillat oxå skulle jag kunna tro. Å som vanligt så ska cider vara iskall då den serveras.
Så denna rekommenderar jag er att testa, den har ju bara futtiga 2,25%, men det räcker gott å väl det. Testa oxå den nya Marabou chokladkakan med jordgubbar i, heter Sommar.
Annars då, dagen har flytit smidigt fram. Lämnade barnen på dagis, åkte till stan å gjorde lite ärenden tillsammans med Svärmor. Hittade inget på stan till mig själv, men däremot kläder till mamma=)
Idag var Jack´s sista dag på dagis, våran lillkille har verkligen blivit stor.
Så vi har ätit gott till middag å sen lite gott fika.
Just nu är Danne å skjutsar hem sin mamma, å jag är toktrött så snart blir det sängen.
Det är en dag i morgon oxå, ska iväg på morgonen å fixa lite ;)
Ha en fortsatt trevlig helg.
*kram*

Inga kommentarer: