tisdag 30 juni 2009

Redan..

slut på denna månaden, i morgon är det redan JULI!!
Vart tog tiden vägen, på Torsdag är det 6 månader sedan Elsy somnade in. Det hugger i hjärtat, men jag ska gå ner på graven å lämna en blomma å prata lite grann.
Hon besöker mig i drömmarna, å är vackrare än någonsin.

Jag börjar vara less på denna huvudvärken nu, men vet ju i allafall lite varifrån den kommer. Hoppas att det reder upp sig med järnvärdet nu när jag har börjat med medicinen.
Nu ska jag i allafall dra mig mot sängen, hoppas på att få vakna i morgon å Tindra är feberfri. Annars får jag ringa vårdcentralen igen, för då har hon haft feber många dygn.
Det är tokjobbigt i denna värmen.

Nått annat som oxå var jobbigt idag, var promenaden efter middagen, innan vi hade kommit oss runt så var jag alldelens snurrig å det kändes som att jag skulle tuppa av. Så då jag väl var tillbaka på gården så hade jag givetvis fått migränkänningar, så det blir inga mera promenader i denna jävulska värme. Nu skulle jag gärna kunna ta lite regn faktiskt, å åska om det är det som skulle behövas för att rensa luften. Så då är den välkommen, å då hatar jag trots allt åskan :S

God natt på er.

*kram*

1 kommentar:

J sa...

Skönt att det inta bara jag som är less denna hemska värme...
Man är kanske knepig, man ska alltid klaga. Om det är kallt är det fel och om det är varmt är det fel, när är man riktigt nöjd egentligen?? ;)

Hoppas Tindra kryar på sig!

Vi syns nån dag....