tisdag 23 juni 2009

Mycket...

jag har gjort idag då.
* Lämnat barnen på dagis.
* Lämnat 9 rör blod på Vårdcentralen.
* Varit på Arbetsförmedlingen.
* Köpt tyg på Jysk.
* Jag å Jack har varit å handlat hem mat.
* Hämtat barn på dagis igen.
* Sytt 2 omgångar gardiner.
* Käkat middag hos morsan.
* Varit förbi Ingemar.
Å nu har vi slutligen sett på tv, jag är sjukt trött å ont i armarna har jag oxå.
Så det ska bli riktigt skönt att sova.

Jo just ja, har hämtat ut paketet med kläder från Ellos oxå, å tur jag tog tröjorna i den mindre storleken. Dom var rätt "pösiga" ändå. Så nu har jag lite snyggt att ha till jeans eller jeanskjolarna.
, nu blir det sängen för min del. Har suttit å löst lite korsord, men höll på att somna mitt i alltihopa.

Nu är det nedräkning oxå som gäller ;)

Sov så gott!
*kram*

Inga kommentarer: