måndag 29 juni 2009

Läkaren..

ringde idag, å han hade fått tillbaka lite svar på proverna, men han hade fortfarande inte fått tillbaka alla.
Men jag fick en förklaring på vart den enorma tröttheten kommer i från i allafall, jag har järnbrist.
Så nu ska det knapras 2x2 tabletter/dag. Dubbelt mot vad den ordinarie dosen är.
Men han skulle ringa igen då alla andra svar hade kommit tillbaka. Måste komma ihåg då att fråga om varför jag har denna smärtan kvar. Eller rättare sagt, vad han tror att den beror på.

Efter samtalet med han så gick vi iväg till apoteket å hämtade medicinen, å sen satt vi i svan dammen i 3 timmar, vi träffade nämligen en mamma å barn från dagis. Så vi satt där å surrade å barnen lekte under tiden. Tindra somnade i vagnen, hon har fortfarande kvar lite feber :S
Hoppas att den är helt borta i morgon.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, sen blir det sängen å hoppas på att kunna få sova i natt.
Men det gör varken till eller från, jag är ändå lika trött dagen efter ändå. Får hoppas på lite bättring nu av medicinen.

*kram*

Inga kommentarer: