torsdag 25 juni 2009

Resultatet!!


Efter lite övertalning å peppning så vågade jag mig på att testa att klippa på detta viset. Å som det känns nu så ångrar jag mig inte en sekund. Kul att testa nått nytt =)
Morsan vart oxå mycket bra i håret. Så nu är vi sommar snygga. Hon som klippte tycker jag ska blondera håret nu, eller sätta blonda slingor i, men det får vi se om.
Så nu har ni fått se resultatet av dagens klippning. Nu ska jag vidare till dagis där Casper har pilalt upp en pärla i näsan.
Ha en fortsatt bra dag på er.
*kram*

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Så otroligt läckert!!! Skit snygg blev du!

Ses sen! KRAM

Anneli sa...

Håller med Maria =) Skitläckert!!
Tänk om man änå vågade testa nå nytt nån gång!!
Oj va skönt d ska vara med kort i denna värme =)

Ha d bra nu! KRAM

Janne Burman sa...

Du evve blev jätte fin nu.

bc.svensk Online sa...

Håller oxå med Maria,super bra blev du i håret,läckert & vågat =)