fredag 5 juni 2009

För trött...

för detta egentligen, men ett par rader ska jag få ner, sen blir det sängen å sova som gäller.

Jag var för trött för att skriva även i går, det var dagisfest, sovkompisar som slutade med att köra fram å tillbaka så i slutändan var det bara Casper kvar här.
Men dom hade roligt i allafall. Jag, Johanna, Bilbo å Maria gick en promenad där vid 20 tiden. Så ruggigt skönt. Man kan sätta sig ner en stund sen å bara slappa.
Men hur som haver, jag fick mig isäng vid 00,30 tiden. Har vaknat i natt oxå av en Casper som grinade för ont i öronen, å likaså Tindra.
Så i morse ringde jag Vc för att få komma till läkaren innan helgen med dom. Å mycket riktigt, båda har öroninflammation. Tindra hade bara lite lindrigare, men vi får se hur det utvecklas i natt :S

Nu i kväll har vi bara kvar Tindra hemma, pojkarna sover hos Tindra å Milton, vilket jag hoppas ska gå bra. Annars är det bara att ha jour å åka å hämta hem om det så skulle behövas.
Så jag hoppas på att få sovmorgon. det skulle behövas kan jag säga.
I dag har vi ätit Tacos till middag tillsammans med Mariah, Tindra å Milton. Å det är lite roligt att testa nya tillbehör. Tro det eller ej, men det var supergott med melon till.. mums mums.

, mina sköna läsare, slutsvammlat för denna kväll. Skriver så osammanhängande så jag tror inte någon kan läsa detta.

*kram*

Inga kommentarer: