måndag 22 juni 2009

Där satt den..

Då var måndagsnöjet slut då ;)
Uppehåll till efter sommaren, så nu kan man ladda lite, hihi.
Annars då, hur har dagen varit.
Ja, jag packade in barnen i bilen på morgonen å åkte in till stan. Modigt värre.
Vi skulle på Wedins å kolla om skor, då dom ska stänga igen å jag hade fått presentkort där. Så vi fyndade 6 par skor. Så nu har barnen sommarsandaler + lite andra skor. Å till det bra priset av 47:- som vi var tvungna att lägga till efter alla presentkort. Inte dåligt det.
Sen har vi bara varit hemma, barnen har varit ute å lekt å jag försökte göra lite nytta.

Jag är toktrött å axlarna bränner som eld. Ska smörja in mig, ta en treo för mitt huvud å sen ska jag gå å sova. I morgon har Casper å Tindra dagis, jag ska å lämna blodprover å Jack får följa mig å "ranta" runt i morgon.
Har ju redan skönt sommarlov just nu.

Jo just ja, vi har haft kanonväder idag. Sånt väder vill vi ha i morgon oxå.

*Kram*

Inga kommentarer: