torsdag 11 juni 2009

Flitiga jag då..

Oj vad man har varit effektiv idag då, hehe.
Lämnat barn på dagis, kört runt med Jobbansökningar. Ni kan nog inte fatta hur grymt jobbigt det är att gå in på varje ställe å lämna det där kuvertet till en massa ställen som inte ens har ute nån ledig tjänst. Så ja, det är jobbigt.
Å så har jag JOBBAT idag, ja ni läste rätt!! Eller hur ansträngande är det att vara på dagis?! ;)
Fick ett mess från grannen i morse om att det var kris, å ängel som man är så ställer man upp ;) :P
Så mina kottar har fått vara på dagis länge idag, så i morgon måste jag hämta hem Jack 2 timmar innan dom andra.
Så jag å han får väll mysa lite då eller nått. Det är Jack´s sista dag på dagis i morgon. Så det får vi fira lite extra i morgon kväll.

Jag å grannen har varit på cykeltur i kväll, skönt det.
Nu sitter jag här med ont i armbågar å lite annat. å att jag har ont där beror inte på cykelturen, det är något annat det.

Nu börjar ögonen svida så det blir nog kväll här vilken minut som helst.
Danne har jour, men hoppas att han får sova i natt utan jobb..hehe

*kram*

Inga kommentarer: