lördag 21 februari 2009

Pimpat...

gjort ett försök till att pimpa bloggen, men känner mig inte riktigt nöjd. Å nu är jag för trött för att ens idas försöka få till det igen. Det får jag lägga ner tid på i morgon istället.
Har varit duktig å renbäddat alla sängar, vikt tvätt, sytt en gardin till pojkarnas rum. Så jag är helt knäckt. Kommer nog sova gott i natt skulle jag tro.

Jag tror Tindra håller på att åka på öroninflammation... :S Hon har ont i sitt vänsta öra.. hoppas att det går bra i natt i allafall.
Sov så gott!

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Tycker det blev jätte fint ;)

Hoppas det är bättre med Tindra i dag, barn med öroninflammation är inge roligt :S

Kram från en trött Trollmamma... :p

Anonym sa...

Jättesnyggt om jag får säga vad jag tycker =)
Skulle åxå vilja byta grafik, men vet inte vars man hittar nå snyggt =) Ha d bra!! Kram