onsdag 18 februari 2009

Halsfluss...

X 2!!! Ja så är det här i detta hus. Har kommit tillbaka från Vc för en liten stund sedan med pojkarna, å jo jag hade rätt. Halsfluss, men det hörde jag redan på lååångväg kan jag säga.
Efter att dom har haft ett antal gånger så behöver dom bara öppna munnen å prata för att man ska höra hur det ligger till.

Tindra var kvar här hemma med Moffe, hon däckade i soffan lillgumman.

Jag ska gå å börja med middagen nu, det blir en tidig middag, har hungriga barn.
Å då måste jag vara snabb så jag hinner ner på apoteket direkt Danne kommer in genom dörren.

Hej så länge.

*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackarna!!! Inge roligt å vara sjuk!!! Hoppas ni blir friska snart!
Tycker det är på tiden att vi ses snart =)

KRAM

Trollmamma sa...

Halsfluss ja...det är INTE kul! Lider med dina pojkar... Jag har snart ätit klart min pencilinkur mot min halsfluss :p

KRAM