lördag 14 februari 2009

Ojojoj..

vilken dröm jag hade nu på morgonen, är tusan tacksam att Tindra väckte mig.
Maria, du kommer ALDRIG att få med mig i den sekten, inte för att jag nu tror att du har tänkt att gå med där.
Men i allafall så skulle jag följa henne på ett sådant där möte. Väl där så satte man sig i bänkraderna. Sen skulle ALLA gå fram en å en till en kista å sjunga en sång!! :O Jag fick panik å skulle vägra, men ja man kunde köpa sig fri från det, då fick man betala pengar för att slippa, å så fick man en liten flaska med blod eller vad det var som skulle hällas över kistan där framme...huvva huvva. Det var min tur efter att Maria hade varit framme å sjungit, jag hade grym tur just då. Dom skulle ha nån typ av sammanträde så vi andra fick gå ut, väl inne i salen igen så satte jag mig INTE på samma plats. Å sen försökte jag låtsas att jag redan hade varit där framme...*skakar på skallen*
Så jag är ändå rätt tacksam att Tindra väckte mig just innan 07, slapp ju fortsätta att drömma om eländet. Hehe.

Idag är det Alla hjärtans dag, men det är även pappas födelsedag. Så jag säger Grattis grattis!

Kallt som tusan är det ute oxå -20 grader. Så det blir väll till att gömma sig inne idag.

Ja gissa vart jag somande igår :P

Ha en trevlig dag!

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Haha! Nej jag lovar att aldrig tvinga med dig i någon sekt ;)

Anonym sa...

Hej!
Som du säkert gissat blir det ingen utgång idag, Huva va kallt....
Man blir lurad när man ser den fina solen....