onsdag 4 februari 2009

Busungarna på leklandet..

är det nått du känner igen Maria??!!
Kan säga att filmen, ja den känner jag igen, men innehållet på den... NÄÄÄÄE!!
Maria är långhårig, å jag, jag väger en MASSA mer, det var inte jag på den filmen inte.
Dom enda som var sig lik, fast nu har dom vuxit sig större, det var Jack å Jesper det.
Å ojojoj vad Tindra är lik på Jack såg jag då jag såg filmen.

Annat vi har gjort idag då, ja vi drog på oss ytterkläderna jag å barnen å gick upp till Ingemar å hälsade på. Han bjöd på glass, vilken höjdpunkt det var då. Sen gick pojkarna ut å lekte på baksidan å Tindra busade på som tusan med Ingemar, gissar att han var tvungen att gå å vila då vi gick därifrån.

Efter middagen å jag hade duschat 2 av 3 barn så drog jag å Maria iväg på bio, vi såg I taket lyser stjärnorna. En bra film, en handling som får en att tänka lite granna. Å oj vad det snyftades i salongen. Så du Mamma, den filmen skulle nog du å Yvonne gilla. Men säg till henne att ta med en förpackning näsdukar, det lär hon behöva.

Nämen du Maria, tror du vi kan ta igen det där?!?! Eller tror du verkligen att vi är för gamla?! :O haha.

Så denna dagen har jag ju hunnit med mycket å klockan är inte allt för mycket. Kanske får sig i säng i bra tid i kväll då.
Nu ska jag gå å pussa lite på pojkarna som ligger i sina sängar, men som inte har somnat ännu.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ja oj oj...det är länge sen det, och nej ingen av oss är lik sig :p

Nja...vi kanske inte är för gamla i allafall... Vi är ju unga i sinnet! ;) hihi

Tack för i kväll!!!

KRAM