fredag 20 februari 2009

Kväller..

ja då var det kväller här.
Jag å Maria var ute på promenad efter middagen, å det är ju en evighet sedan vi gick. Skärpning på den biten nu.
Vi har suttit i soffan å sett en film hela familjen, mysigt det. Tindra har sin feber. Hon hade 39,7 grader med ipren i kroppen. Hoppas att hon kommer sova hyffsat i natt ändå. Men hon vaknar väll om en stund å vill sova mellan jag å Danne.
Pojkarna sussar så gott i sina sängar sen ett bra tag tillbaka.

Det börjar vara sommarvärme ute nu...haha. Nä men det är ju "bara" -4 grader ute nu. Så denna helgen kan nog bli riktigt skön. Å jag börjar vara sugen på grillat..mums mums.

Jag är trött å har tänkt ta korsordstidningen med mig till sängen å klura lite i den, sen somnar jag nog ifrån allt å Danne får gå varvet runt i huset å släcka alla lampor å så.

Natti på er, å ha en trevlig helg.

*kram*

Inga kommentarer: