tisdag 24 februari 2009

Juridik..

Det är mycket man ska tänka på, å som man ska veta för att det ska vara rätt juridiskt. Nån dag kommer jag att tala om hur jag menar. Bara till att hålla tummarna att det blir som det är tänkt/hennes vilja. Där lägger jag locket på!

Roger bjöd Jag, Ingemar å Bengt på lunch på Scandic idag, både gott å trevligt.
Tänk vad den vuxna människan har gjort mig generad...

Idag är det Fettisdag, det innebär att barnen måste ju i allafall få sig en semla.
Själv har jag en J*vla huvudvärk, å en massa virrvarr i huvudet som snurrar runt.
Bara 59 minuter kvar tills Danne slutar jobbet nu. Det innebär att han är väll hemma om liiite drygt 2 timmar. Han skulle stanna till på vägen å köpa lite mjölk å andra småsaker.

Ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag försöka.

*kram*

Inga kommentarer: