torsdag 19 februari 2009

Trillar av stolen..

så trött är jag.
Å oj vad jag har hunnit med saker idag då.
Gjort nå bra fynd, superfina kläder till Tindra, å billigt var det.
Varit på Sonnys kalas å ätit MYCKET god tårta.
Såg en stund på sveriges värsta bilförare eller vad det nu heter. Å jag vart fan seriöst allvarligt rädd. Aldrig för vilka pengar i världen att jag skulle sätta mig i sätet brevid dom, då får man ha en mycket bra livförsäkring... Man kan ju undra hur dom en gång lyckats få körkortet, fast det kanske låg där i botten på ett flingpaket.

Tindra var lite hängig i kväll då vi kom hem igen från kalaset. Hoppas vi slipper ha sjuka barn i helgen. Det ska ju äntligen bli mildare å jag trodde det skulle finans en chans till att vara ute. Så vi får se hur natten å morgondagen går.

Nu ska jag gå å dra täcket över skallen, kommer nog somna på 2 röda, så trött är jag.
Natti!

*kram*

Inga kommentarer: