söndag 15 februari 2009

Söndag...

idag startade jag dagen med att vakna kl 06, så jag hoppas Tindra tänker sova liiiite längre i morgon.
Danne tog med sig pojkarna ut på skotern en sväng i förmiddags. Jag å Tindra var kvar hemma å plockade undan lite.
Till middag var det käk hemma hos mamma, det serverades köttsoppa.
Å oj vad barnen har busat av sig med Rio.
Sen efter middagen där så åkte vi till Maria å Magnus för fortsatt bus av barnen.
Vi åkte därifrån strax efter 18 tiden, hem å duscha barnen. Å Casper den sötisen vart helt däckad, så kl 19,08 sov han i sin säng efter att jag bara hade vänt ryggen till en ½ minut.
Tindra däckade hon med. Jack hann se lite tv innan han somnade ifrån.
Så nu sitter vi här å alla barnen sover. Nice =)

Nu ska jag vara lite kryptisk här, men det är inget jag kommer att svara på om ni frågar.. :P
Men det är som ett gummiband som man har tänjt ut till bristningsgränsen, så snart går det av. Å då kommer det nog inte att gå laga.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hihi! Hade också trötta barn i kväll...men dock inte sååå trötta ;)

Gummiband på bristningsgränsen är inte kul... :p

Kram vännen!