tisdag 24 februari 2009

Dra mig baklänges!!

Jag har sett det sjukaste jag har sett i hela mitt liv, å då ska ni tänka på att jag är 28år oxå!!
Sofie skrev å frågade om vi såg på 5:an, å nääää. Men nyfiken som man är så var jag tvungen be Danne slå över, å så fastnade vi där.
Kommer att ha mardrömmar hela natten nu, helt sjukt. Karln står å slickar på bilarna. Fattar ni, han HÅNGLAR med dom! Men inte räcker det med bara det inte, både tanklocket å avgasröret använde han sig av. *skakar på skallen*
Nä, nu släpper jag det där..ska försöka i allafall.

Jag å Maria var upp på Sun hill å shoppade lite i eftermiddag.
Har även bokat klipptid, så på fredag bär det av å bli klippt igen, trevligt.
Då kanske man kan känna sig fin i håret igen.

Nä, nu blir det att kolla runt lite, å så blir det sängen med korsord sen en stund.

*kram*

Inga kommentarer: