torsdag 26 februari 2009

Peppad!!

jag är taggad upp till tänderna ska ni veta! Shit vad vi ska ha kul.
Maria är å snyggar till sig hos frissan idag, å i morgon är det min tur..haha
Kan tänka mig att du har stått där framför garderoben å funderat vad du ska ha på dig...jag menar, vi är ju inte ute på rajtan ofta inte..


Idag lyser solen, fint å man känner sig lite piggare.
Borde ta mig i kragen, poppa stereo å städa undan lite...ja det tror jag banne mig att jag ska passa på att göra medans barnen är på dagis.

Ha det så länge!

*kram*

You are my light in the dark
You are the beating in my heart....

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Nu har jag varit och snyggat till mig ;) och stått och provat kläder har jag också gjort haha
Det ska bli SKITSKOJ!!!!

KRAMAR I MASSOR!!!

bc.svensk Online sa...

Låter härligt för dej att få klippa "till dej"...Här är en till som skulle behöva det *vinkar*...Hihi...
Ja,som du såg ska vi flytta,jag tror de kommer bli bra,känns så i hela mag trakten =)
Hoppas ni har det bra & att det går hyfsat för dej att sörja din "extra mamma" som dog & att du får mycket stöd.
Kram från mej