fredag 20 februari 2009

Gjorde ett fynd!! =)


Å det var verkligen ett fynd.
Tindra är hemma från dagis idag, då hon vart hängig igår kväll med feber.
Idag på förmiddagen höll febern sig borta en stund, så jag å Tindra åkte på Coop å fördrev lite tid tills vi skulle vara på Dannes jobb å käka lunch ihop.
Sprang på vintersetet av täckbyxa å jacka, å jag kunde bara inte låta bli det för det priset. Hade jag lämnat kvar det så hade jag ju fått stryk.. haha
Det var halva reapriset, å reapriset var 149,50 så för 74,75:- så kunde man ju inte lämna det. Eller hur?!?!?!?!? Det är här ni ska hålla med ;)

Nu ska jag å lillgumman mysa i soffan tills det är dags att hämta pojkarna från dagis.

*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, där gjorde du verkligen ett kap!! Vad gullig hon är =)

Kram

Trollmamma sa...

Snyggt!

Tack för prommisen i kväll! Vi måste se till att få oss i väg fler gånger innan nästan lördag ;)

KRAM!