lördag 7 februari 2009

Fiasko!!!!

Ojojoj, det var nära ögat det där.
Ska detta kallas Melodifestival?! :O
När dessa låtar har blivit uttagna så måste dom alla ha rökt på som sitter å bestämmer.
Å för att inte tala om i kväll, alla tv tittare som röstar. Nä lägg ner pipan å börja andas friskluft istället.
Af Ugglas!! :O:O Fan jag spyr ju! Hur kunde det verkligen gå så!? Det är ju en gåta, sämre bidrag får vi nog söka läääänge efter. *gåshud över hela kroppen*
Det MÅSTE vara fifflat med röstsiffrorna... kommer ha mardrömmar hela natten, så jag får se till att ligga nära Danne.

Danne å Jack har varit å hjälpt Micke att flytta idag. Jag , Casper å Tindra åkte upp på solbacken, var tvungen att ha en till målarduk för att kunna göra färdigt tavlorna till köket, så nu hänger det tre fina tavlor där Sofie, så tack till dig som bidrog med den fina tapeten till mitt "lilaprojekt" Utan dig skulle det inte vara fina tavlor där, tack även till er andra som hjälpt till å kommit ned braiga ideer. ;)
Hittade lila bordstabletter på Ö&B oxå, dom reade ut dom för 5:-/st, det tackar jag för. Helt i min prisklass kan jag säga.

Nä, om man ska gå å försöka sova lite, å jag säger bara SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, låt mig slippa drömma mardrömmar om af Ugglas.. *hurrv*

Natti.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha...ja vi får hoppas att hon inte går vidare från andra chansen sen då! Den där människan måste ju ha allvarliga störningar :S

Måste komma förbi och kolla in hur det blev i köket ;)

KRAM