onsdag 11 februari 2009

Gjorde det..

jag sydde gardinkappan in till Tindras rum, men bild på det får ni se i morgon.
Månen är full i kväll, den är rätt packad..haha

Jag å Jessica ska åka till IKEA i slutet av Mars, ska bli skoj. Finns alltid nå småsaker man kan köpa med sig hem. Så nu får man sätta sig ner å göra en liiiten lista på saker som är intressant.
Vi ska åka på en sådan där endags bussresa.. Börjar redan LÄÄÄNGTA!!

måste slita mig tillbaka till soffan å se på Efterlyst, det är rätt intressant hör jag i bakgrunden. Sen blir det sängen. I morgon ska barnen på dagis, å jag ska åka med Ingemar upp till stan å handla. Sen ska jag bara vila tills barnen ska hem igen. det går med stormsteg mot helg igen. I helgen är det Alla hjärtans dag, å på den dagen är det pappas födelsedag.

Natti på er!

*kram*

Inga kommentarer: