torsdag 12 februari 2009

Ole dole...

doff, jag vet inte riktigt vad jag ska se på tv nu kl 21,00. Antingen Lyxfällan eller så Knutby. Har inte bestämt mig för vilket.

Idag har jag namnsdag, å oj vad min mobil har plingat idag, sms:en har inkommit flitigt. Å så några på msn. Inte illa att nån kommer ihåg namnsdagen min =)

Kvällens tekopp är uppdrucken, ska bara se på tv. Å sen blir det sängen. Ska sussa så sött så..hihi

Jag fyndade rosa krukor till Tindras rum idag, 3 krukor för 29,63:- kunde ju inte ha hittat billigare krukor tror jag. Dom var riktigt fina.
Fyndade skor till mig själv oxå ;) PRECIS vad jag behövde!! Hehe

Snart är det redan helg igen, å alla hjärtans dag på lördag.
Man kanske skulle ha ätit nått gott, typ kina mat kanske :P Hmm, det får jag fundera lite mera på, det är ju inte lördag riktigt änn.

Nä, trevlig kväll på er!

*kram*

Inga kommentarer: