fredag 13 februari 2009

Tårta för 2!!


fast vi var betydligt fler på den tårtan.

Smaskigt var det.

Idag är det fredagen den 13:de. Inte någog som jag har märkt av i allafall.. *peppar peppar ta i trä*

Det har varit kallt ute idag, fast solen har varit framme =) Det är så fint då solen lyser över dom kalla trädtopparna. Nästan så man skulle bege sig ut med kameran.


Tindra hon fortsätter å prata om att råna banken, inte vågar man ta med sig henne in dit nå mer... fast hon var tyst om det idag då vi var in där efter dagis. Tur det, annars hade det kunnat bli liiite skämmigt.


Maria, behöver hjälp att få in den där besöksräknaren :P

Hoppas du har tid å ork att hjälpa mig någon dag.


Ja, annars då. Melodifestivalen är i stan. Om det är trevligt eller ej det har jag ingen susning om. Men en sak som är rätt underlig. Läste på Norran att Kommunen hade bjudit deltagarna på fest igår. Ja då jädrar finns det pengar... *skakar på skallen* Annars så hittade jag nån sida där man kunde lyssna 1 minut på alla bidragen, måste nog lyssna igen för att se vad jag tycker.. men barnen diggade då som tusan då vi lyssnade, så dom hade några trevliga minutrar.


Om man ska ta å hoppa upp i soffan å glutta lite på tv:n, trött är jag oxå. Somnar säkert på soffan.


Ha en trevlig helg på er.


*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Söt tårta! Säkert super smarrig också ;)
Klart jag ska hjälpa dig med en räknare...

KRAM