tisdag 17 februari 2009

Hmmm..

jag tror Jack håller på att bli sjuk. Tempade han i morse innan dagis, men ingen feber alls.
Han har varit dämpad på dagis idag, å när jag hämtade dom så såg jag han var glansig i ögonen. Å då han öppnar munnen å pratar så törs jag nästan lova att jag kommer att måsta göra ett besök på Vc med han för halsfluss. Låter som han har en hög med gröt i halsen.
Så nu har jag bäddat ner han i sängen å han ligger å kollar på tv, hoppas han somnar en stund.
Tindra röjjer runt som vanligt hon. Casper är ute å leker i kylan, han skulle minsann inte in han. Ja lika bra han har nått att göra ute på gården en liten stund. Själv har jag en j*vla huvudvärk å fryser, men jag är så sugen på kycklingpaj. Så det ska jag ställa mig å göra nu... jag är knäpp jag vet, men kan inte hjälpa det att pajen är SÅÅÅÅ jädra god :P

När jag åker iväg å ska handla på Maxi själv så kan det lätt vara så att jag är borta 1½-2 timmar, men då jag å Ingemar åker iväg så är vi alltså tillbaka på gården här på 1 timme :O
Det ni, å då får jag ändå med mig allt jag har skrivit på lappen.

I går kväll såg jag å Danne, Patrick 1,5. Vi skrattade faktiskt rätt mycket. Tragiskt kanske då det är många barn som har det så där. Men nu var det inte åt Patrick vi skrattade utan åt dom vuxna. Det var en klart sevärd film!!!
Danne ska vara kvar på jobbet idag å laga till bilen så vi får besikta den igen, just nu låter det som en fiskebåt som är ute å puttrar på. Ja eller som en V8 som Danne säger, man får välja själv där vilket man tycker är "fränast"

Nu ska jag dra mig till köket... Hej så länge.

*kram*

Inga kommentarer: