måndag 9 februari 2009

Less...

nu är jag fan less på all snö, man vet liksom inte vart man ska lägga skiten då man skottar.

Har skottat 2 gånger idag, både axlarna tar stryk, å magen ömmar lite extra. Sväller lite fint sen, tur det lägger sig igen till dagen efter.

Har fått vila en stund efter maten, skönt, å väldigt välbehövligt vill jag lova.
Har varit en tung dag idag, känns skumt att det kommer en sån jobbig dag nu när det har gått bra så länge. Men inget som går göra nått åt. Jobbigt att tårarna inte går att kontrollera å barnen inte vill jag ska gråta :S Förstår dom, men inget jag kan styra över.

Nu ska jag ta mina trötta ögon å sätta mig en liten stund i soffan.
Har intagit alvedon å hoppas det ska hjälpa mot huvudvärken.

kram på er.

*kram*

Å du Maria, krya på dig. *skickar halsflussen låååångt bort*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Tack! Jo den skickar vi all världens väg...och hoppas att den aldrig kommer tillbaka... :p

En stor kram till dig! Du ska se att det kommer att kännas lättare...men det kan ta ett tag.

KRAM

Anonym sa...

Hejsan! Gula grannen här...
En lekstund ute låter som en bra idé. Finns ju mkt snö att skoja i iaf =)