fredag 26 februari 2010

Upp som en sol....

ner som en pannkaka.
Nädå, dagen har varit rätt ok. Har både ont i skallen å ett rätt stort såg i munnen. Det gör ont att prata, äta å bara vara.
Idag följde jag Maria en sväng till stan efter en invit om att haka med på stan å luncha. Tack för inviten.

Det finns nått som jag stör mig på, det bubblar gode. Förmodligen så är det väll bara jag som tänker fel. Men det bubblar ändå.
Jaja, återstår att se vad det blir av det.

Danne höll en liten skoter kurs med mig i källaren i kväll, primärvariator å sekundärvariatorn, å så har vi variatorremmen. Snart kan jag söka jobb som mekaniker.

Ska i allafall knata i säng nu, har skoterteori hela dagen i morgon. Är trött å har huvudvärk. Verkligen en toppen kväll.
Men jag lyckades stoppa det innan det blev ett migränanfall i allfall, alltid något det.

Ni i gula gula huset, jag hoppas innerligt att det är dags för bebis att komma ut snart. Kliar ju i shoppingnerven nu ju ;) *skratt*

Sov så gott gott folk.
*kram*

2 kommentarer:

Johanna=gula gula huset =) sa...

Tycker alla jag pratar med om andra barnet går över typ minst 14 dagar. DET är inte peppande att höra.
Måste prata med Ellinor på måndag, det är inte roligt nu =(

Önskar dig all Lycka Till idag på din teoridag! Tror du kommer vara goda trött i skallen ikväll.

Längtar efter sol och bebis så vi kan ut och grilla igen. Det är så skoj och skönt =)

Nu ska här ätas lite frukost!
KRAM

Trollmamma sa...

Lycka till idag!

Kram!