söndag 21 februari 2010

10 gånger...

Så många gånger har Tindra haft sina höga febersvängar sedan januari -09.
Hon är helt däckad idag, sover, vaknar å vill dricka å kissa. Så så ser dagen ut om å om igen.
Lillgumman. I morgon ringer jag Vc, om hon inte fortsätter att vara så här hela dagen/kvällen. Då får jag ringa rådgivningen. Inte för att jag vet vad dom ska säga där men. Bara det inte är en sådan där surkärring som svarade sist. Hon pratade med mig som om jag var 16 år, förståndshandikappad å att det var mitt första barn. Inte rätt på en enda sak.
( Nu vet jag vad nån där ute tänker)

Kanske skulle ha funderat på vad man ska fixa till middag, å kanske man skulle ha bakat något.

Ha en trevlig söndag ni där ute i det kalla landet.
*kram*

3 kommentarer:

Grannen sa...

Vill ha bullar ;)

Trollmamma sa...

Tycker helt klart du ska ringa antingen vc i morgon eller sjukvårdsrådgivningen i dag. Det känns inte normalt med feber så som hon har det.

Hoppas hon piggnar till snart!

Kram!

Anonym sa...

Grannen, då får ni komma ner efter middagen å käka bullar då ;) För eran bulle i ugnen lär ju ändå inte ska komma ut idag.
/Evelina.