måndag 22 februari 2010

Sova säng...

Det är vad jag alldelens strax ska göra. Är svinigt trött. Var tydligen helt borta i natt då Tindra ville ha hjälp. Samma visa som många andra nätter då med andra ord.
Men nu i kväll var Tindra feberfri, vågar man ropa HEJ ännu. Eller ska man vänta tills man är över ån?! Så jag väljer till att vänta till i morgon, så får vi se hur det är då.
Jack har då sin grymma hosta i allafall, vi kör på med bricanylen som läkaren har sagt.
Tindra var super duktig idag på Vårdcentralen, stick i fingret utan att ens lyfta på ögonbrynet förrän vi var hemma så sa hon att det gjorde ont. Kollade henne i öronen å i halsen, crp:n var lite förhöjd. Ska in med ett prov till i morgon, så får vi se om det visar något. Hon hade febern även idag då vi var på Vc.

Vet ni hur kul det är att sitta å titta i reklamen å fundera om det verkligen är nödvändigt med alla dom "roliga" sakerna? Det är sporrande att ha köpstopp måste jag säga. Just för att ändamålet till sprandet är VÄLDIGT sporrande. =)

Det vore ju något om lottoraden som vi spelar med grannarna gick in ;) *drömmer mig bort*
Det skulle firas med en brakmiddag det lovar jag. Men nu sa jag inte vilka som skulle involveras i den middagen.

Nu får det vara nog med svamlet, fattar ju knappt nått själv.
Sov så gott på er.
*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vi borde involveras i middagen ;)

Sov så gott och håller tummarna att Tindra är feberfri imorgon!

Det är faktiskt skönt med köpstopp, inga onödiga saker kommer hem =)

Myzan sa...

Johanna, självskrivet ju!!!!
Det är perfekt med köpstopp!!! *njuter*