tisdag 16 februari 2010

Tji fick jag..

För att jag sa att vi var pigga i går, men glada var vi i allafall. Hehe.
Danne ligger på soffan å har blivit risigare nu i kväll igen, Tindra var lite småvarm. Men det har jag ju bara väntat på. Feber 1 gång i månaden ju, så det var väll väntat. Vi får se hur det står till med alla i denna stuga i morgon.

Jag fryser å är ruggigt trött i allafall, så jag ska alldelens strax nanna kudde.
Ska bara göra några småsaker klart. Sen blir det att nanna kudde.
Ni kan ju hålla en tumme eller två för att ALLA i detta hushåll är krya i morgon!
Vi har inte tid med det här tjollret nu. Ska ju på galej på fredag kväll, å Lördagen var det tänkt ett besök till Boliden å snusa lite bebis. Men det återstår att se.
Hoppas att en viss bebis på denna gata ska komma ut till världen snart oxå. Vi alla i detta hus är nyfikna på vem bebisen som har gömt sig där inne så länge är.
Så Lycka Till då det är dags!!

natti natti på er.
*kram*

3 kommentarer:

flodhästen i gula huset *S* sa...

Det är vi också nyfikna på =) Vi sa igårkväll att den kommer nog ut lagom till midsommar ;)

Hoppas ni alla känner er fräscha idag, bort med alla sjukdomar nu! *trollar bort*

Ha en härlig dag idag =)

*kram*

Anneli sa...

Oj oj oj vad ni ska bli bebis sugna då d vimlar med bebisar runt omkring er ;-) Eller hur?!?! hihi = )
Krya på er, vi vill ju träffa er!
KRAM KRAM

Trollmamma sa...

Håller alla tummar och tår att ni klarar er. Inte alls kul att vara sjuk :p

Ja akta dig så du inte blir bebissjuk också ;) Har hört att det är den värsta sjukan man kan drabbas av :p Hoppas inte jag trillar dit på den nu under praktiken...haha!

Ha det bra vännen!

Kram!