måndag 15 februari 2010

Pigga...

å glada, det är vad vi är i det här huset igen.
Det var inte alls nå kul å ligga å må dåligt i 1 dygn. Huvva.
I går var vi faktiskt ute då det var så fint väder. Vi åkte till Vithatten å satt där, grillade å barnen åkte lite bob. Skönt med frisk luft å SOL. Men jag frös om fötterna även denna gång å det var bara -2,3 grader. Så jag började att gå hem före dom andra kom körande, men då dom hade kommit ikapp mig så hade jag bara en liten bit kvar hem. Så jag gick den sista biten oxå. Hur smart det var, kanske inte så värst. Började må så ruggigt illa igen efter det.

Idag har jag gjort några måste saker.
Efter barnen hämtades från dagis så åkte vi till vattentornet så pojkarna skulle få åka lite skidor å Tindra åkte bob. Pojkarna gillar verkligen att åka skidor, å Jack är så glad över sina nya. En himla tur det, det är inte billigt med sånt där :S
Vi håller på bli rena friluftsmänniskorna, haha. men det är ju verkligen så skönt med frisk luft å att barnen har skoj.

Grattar pappa i efterskott som fyllde år i går. Grattis Pappa!!

Ha en fortsatt trevlig kväll eller så får ni sova så gott.
*kram*

1 kommentar:

gula grannen högre upp =) sa...

Roligt med friluftsliv =)
plus att några som bor nära oss har börjat med det är ju ännu bättre....alltid lite roligare att vara fler utiskogen =)

Men tycker du borde fara och prata om din skor! Inte ska amn frysa när det är så varmt och skönt ute!!!!

Skönt att ni mår bättre!

Ha en skön dag!
KRAM