lördag 27 februari 2010

Primärvariator...

å sekundärvariator, det är nått jag kommer att snacka om i sömnen i natt. Sånt som snurrar runt i huvudet efter att ha haft skoter teori. I morgon är det allvaret i det hela, teoriprovet å uppkörningen. Jaja, nån ska ju bli den första till att kugga på något sådant. Det är ju ett under att man sitter här å har haft körkortet i snart 10 år, så när som på 17 dagar.

Förmiddagen fördrevs i stan med teori som sagt. Å eftermiddagen har jag å Tindra varit uppe hos grannarna. Tindra saknade Clara å ville leka med henne. Så dom lekte å vi lite mera vuxet folk pratade.
Det är väll det vi är bäst på ;) :P
Jag hade i allfall en mycket trött dam då vi gick hem, men ack så söt.
Då vi gick ut genom dörren å stängde den så säger Tindra till mig: Mamma, jag tackade inte för maten. Det är lugnt sa jag, du har inte ätit utan druckit saft. Men jag glömde säga tack säger hon.
Lite väluppfostrad är hon allt ;)

Jag har spenderat kvällen med näsan i boken. Men det känns som om att det kommer gå bra. Om jag inte får ett hjärnsläpp å allt bara försvinner i morgon. Hoppas verkligen inte att det blir så.
Nu blir det sängen så jag är pigg å glad i morgon då det är samling kl 10,00.

Fatta så bra man ska må i morgon, inte ligga å hålla i sig å må dåligt för att man har varit på Sommarfesten i kväll. Kan inte bli bättre.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ett stort lycka till idag!!!
Roligt ni ska ha och köra skoter i denna härliga snön ;)

Du kommer klara det galant om känslan i magen känns bra!!!

Blir det som när man körde upp för bil och klarade det, ut och kör direkt man kommer hem?!?!?!?! Vi får allt se =)

Trollmamma sa...

Lycka till nu idag! Håller tummarna för dig!

Ja det är väldigt skönt att inte behöva hålla i huvudet...det gjorde vi ju denna söndagen för ett år sedan :p

Kram!