torsdag 11 februari 2010

Leos Lekland..

Som i vanlig ordning på Torsdagar så började dagen med att kliva upp, äta frukost, klä barnen å köra dom till rätta ställena för dagen.
Sen har jag hunnit med att få mig en lunch ute, byta spegelglaset till badrumsskåpet.
Strax innan jag skulle hämta hem Jack igen så fick jag en snille ide.
Kolla med Jocke om han å barnen hade nå planer för eftermiddagen, men näpp några planer fanns inte. Så han nappade på mitt förslag om att ta barnen å åka till Leos efter dom var hämtade från dagis.
Då vi åkte dit å fort hade 3 timmar rusat förbi, kan lova att jag hade 3 barn som var helt slut.
Fick hålla Tindra vaken på väg hem, ville gärna att hon skulle äta middag innan hon somnade. Tur att maten gick fixa till fort.
Efter middagen så hoppade jag i promenadkläderna å vandrade rundan med Maria.
Väl tillbaka igen så nattade vi barnen, å så har jag bara slappat i soffan.
Dagen har verkligen tagit ut sin rätt på mig :P

I morgon tänkte jag ta mig en sväng på stan då jag lika ska lämna ett papper för underskrift.
Tänkte ta mig en promenad direkt på morgonen då barnen är lämnade, sen en duschning innan stan.
Kanske man råkar springa på nån frisör som har tid att klippa burret.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

grannen sa...

Visst är det skoj på Leos??!!!
Jag och Clara ska dit imorgon så Andreas får plugga lite ostört här hemma nån timme...
Vi syns nån dag ihelgen =)