torsdag 4 februari 2010

Passerat..

Då har ytterligare en dag passerat i en hiskelig fart.
Lämnade barnen i morse å åkte sen på mötet, fort var det överstökat.
Sen sprang jag in på Cubus innan jag mötte upp Johanna, vi styrde bilen mot Coop för att äta lunch där. Dom har haft tacobufé, men givetvis så var den utbytt nu *muttrar*, det var nå Asiatiskt i stället. Så vi åkte till Stig´s i stället. Å där finns ju alltid Kycklingsalladesn. Den satt där den skulle, mums mums.
Tack för lunch dejten.
Sen åkte vi å hämtade upp Jack vid skolan innan jag släppte av Johanna.
Danne åkt på jobbet i eftermiddag så fixade jag middagen, sen la jag in högsta växeln på städning här hemma. Dammtorkat, bäddat rent, rensat, tvättat å vikt tvätt.
Efter barnen somnade så har jag bara slappat i soffan varvat med att kika på datorn.
Jag är gode trött, så jag tror inte att jag sitter uppe å väntar tills Danne kommer hem från jobbet. Med andra ord så blir det som det har varit hela denna veckan. Jag har sovit då han har kommit hem på kvällarna :P

I morgon blir det bio för jag å Danne. Ska bli riktigt skönt att få komma sig ut en stund bara jag å han =)
Så får se om jag måste vila på dagen så jag inte somnar på bion, haha. Det har ju hänt förr.
Vi ska se Snabba Cash.
Natti natti på er allihopa.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hoppas ni får en mysig kväll =)

Anneli sa...

Ni är värda en riktig myskväll på tu man hand = ) Hoppas filmen är bra, men du har ju ögongodis iaf ;-)
Ha d bäst vännen!! KRAM