onsdag 17 februari 2010

Mitt i veckan..

Såja, då har halva arbetsveckan passerat igen. I morgon ska Danne tillbaka till jobbet efter att ha legat hemma. Han är nu på banan igen. Tindra har sin skumma feber, feber på kvällen/natten för att på dagen inte ha nån feber å så feber igen på kvällen/natten. Blir galen på det alltså.

Jag knyckte med mig Casper i eftermiddag å så åkte vi till stan. Jag snabb bokade en klippning, så nu är jag klippt å någolunda fräsch i håret.
Mysigt att få rå om Casper själv en stund =)

Vi har verkligen toppen grannar, denna gata skulle vara betydligt tråkigare utan er. I kväll så fick vi nybakade frallor i brevlådan. Me like a lot!!!!

Jag orkar inte sitta här å ordbajsa en massa. Jag tror jag hoppar i säng å läser nått en liten stund. Brukar somna ifrån det efter ca 5 minuter. Det blir lagomt sent det.

Sov så gott på er.

*kram*

1 kommentar:

Snälla grannen ;) sa...

Men hallå! Det går ju något som heter OS på tv som ni ska se ;)

Varsågoda =) Alltid roligt att komma med en uppskattad överaskning...