onsdag 10 februari 2010

Besök..

Idag har vi haft besök, syster med barn var här. Kan konstatera att Casper är en mycket bra barnvakt ;)
Jag fick ett ryck å bakade lite grann oxå, å så skulle jag göra en fläskpannkaka hade jag tänkt, å det blev verkligen pannkaka av skiten. Det går inte att få till en fin å bra pannkaka i den.
Tur att vi har morgondagens middag fixad. Då jag var ute å gick så hade Ingemar ringt å sagt att han hade gjort ett storkok av Köttsoppa, så jag fick komma dit å hämta. Så i morgon får barnen det dom har längtat så länge efter, Ingemars Köttsoppa. Perfekt med andra ord.

Ja snart var det helg igen, å i helgen ska det vara bra väder. Så jag tror att för oss i detta huset i allafall så blir det en dag ute i det fria med nån mat som går att grilla över elden.
Känna lukten av skoter... *drar in*

, sängen lockar vill jag lova. Kanske man skulle gå till sängs redan nu så lär jag absolut sova innan 22. Det borde bli en bra natts sömn då.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: