onsdag 24 februari 2010

Borde...

Jag borde sätta mig å plugga i den där skoter handboken, men det vore gode skönare att lägga sig i sängen. Fast det går ju att kombinera det. Jag bäddar ner mig i sängen å läser boken! =) Snille jag är då. *skratt*

Jag har torka, bloggtorka.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Hoppas i allafall att det börjar vara allvar för dom i det gula gula huset. Så damen i fråga får snusa bebis i stället för att gå å ha ont. Så bebis kom ut nu....

Har varit tungt idag, varför det vet jag inte riktigt. Men det bubblar i mig.

Barnen är friska å pigga. Det är full fart på Tindra nu igen. Skönt det, så i morgon ska hon på dagis. Det var ju ett tag sedan sist. Jag ska passa på att helghandla å fixa lite med ansökningar. Så man kan kasta iväg ett par stycken. Som jag sagt tidigare, det vore inte dumt med en lön.

Hej svejs i lingonskogen. Jag hoppar till soffan å hoppas på nått kul :P

*kram*

Inga kommentarer: