lördag 6 februari 2010

Snabba Cash..

Den var vi å såg i går kväll.
Inte den bästa film jag har sett, men ögongodis det fick jag :P
Barnen var då glada över att få ha Sara som barnvakt. En mjukstart inför om 2 veckor. Då ska hon ju vara barnvakt en hel eftermiddag/kväll.

Jag är galet trött, har suttit å kämpat mot att inte somna nu i säkert 2 timmar. Måste ringa å boka tid för blodprov till veckan. Kan bara tänka mig att det är järnvärdet som spökar igen. För jag är lika sjukt trött nu som jag var förra gången det var lågt.

Grabbarna har varit ute å åkt skoter en sväng idag. Tindra å jag testade ett litet varv bara för att se om hon skulle bli rädd, men icke det. Hon ville åka mera å blev lite smått sur då jag å hon åkte hem med bilen igen å pojkarna körde iväg med skotern.
Då dom kom tillbaka så åkte vi upp på Solbacken å köpte en hjälm till Jack, Casper får ta den dom har haft då dom kört fiddy. Så nu finns det hjälmar till dom båda. Känns bra det.

Danne är iväg å polerar en bil som han var "skyldig" att göra. Så jag hoppas han kommer snart så vi hinner mysa lite hela familjen innan det är säng dags för barnen. Vet ju inte hur länge jag själv orkar vara vaken i kväll. Skulle gissa på att det blir en tidig kväll.
Lika bra att ladda inför ute dagen i morgon, det blir ute lek i nån backe å så grillning.
Det blir nog toppen det, dom har ju lovat bra väder med sol. Så då ska det väll inte kunna gå fel.

, färdig surrat för mig.

*kram*

Inga kommentarer: