torsdag 18 februari 2010

Såja..

Då var denna dagen oxå fixad. Idag har jag varit smått effektiv ändå. Vi började morgonen med att städa i Tindras rum, pojkarna hjälpte till å dammtorkade. Sen övergick det till att dom dammtorkade i alla rummen. Dom tyckte det var så kul så å hjälpa till å städa. Så klart dom får hjälpa till då.
Jag bytte gardiner i Tindras rum, rensade bort trasiga leksaker som jag fick smyga iväg då hon inte såg det.
Å så har jag tvättat, vikt tvätten, lagt in i garderoberna, torkat ur kylen. Samtidigt som jag satte en bulldeg. Å då bullarna var klara så blev det till att sätta om några blommor som behövde det.
Sen då, hmmm då har jag nog bara softat lite. Eller nää, jag vikte faktiskt lite mera tvätt.

Å så har Danne hjälpt mig med att färga håret nu i kväll. Har en händig man, hihi.
Jag är helt slut. Ska sova gott i natt hade jag tänkt. Har galet ont i armarna å benen just nu bara. Men i morgon är jag redo för en god middag ute på restaurang å så Buddy Holly på kvällen.
Ska bli spännande att se om jag ser Jocke i en pannlampa. Risk finns att jag skrattar ihjäl mig å dör på fläcken då bara.
Jag återkommer nog i morgon kväll, om jag inte slocknar i bilen på väg hem å Danne får bära in mig till sängen. *skratt*
men sov så gott!
*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Haha du slockna i bilen...förhoppningsvis får du fortsätta här i gula huset och inte sova en blund..hehehe
Fast om man ska vara ärlig så blir det nog inte så ;)

Sov gott och hoppas du vaknar utvilad imorgon =)

Anneli sa...

Ha en supertrevlig kväll =)) KRAM