söndag 21 februari 2010

Seg...

Denna söndag har varit gode seg, bara slappat inne.
Har varit kallt å blåsigt ute, inte roligt med orkanen.

Tindra har som bara legat hela dagen med undantag på max 2 timmar. Å nu sover dom små liven. Jag funderar på om jag ska sätta mig i köket å stöka lite med mitt terapiarbete som jag hade tänkt jag skulle börja med.
Måste bara se över vad jag har för foton å vad jag behöver framkalla för något. Får sätta mig med det där i morgon så får jag hem korten i veckan. Sen så är det bara till att köra igång.

Men det skulle vara rätt skönt att krypa ner i sängen å ligga å gluttatv en liten stund oxå, å ännu skönare ska det bli att få sova... ZZZzzzzz

Skulle ha satt mig å skickat ansökan oxå, har hittat jobbet jag vill ha, ska slåss för att FÅ det oxå ;)

På återseende.
På Tisdag ska jag på första träffen för skoterkortet =) ;)

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åhh jobbet lät spännande, vad har du för drömjobb???

Lycka till sen med första lektionen i skoterkortet= )

Trollmamma sa...

Är också nyfiken på vad det är för jobb :p Men jag håller tummarna att du får det om det är nått du verkligen vill ha.

Ha det bra i kylan!

Kram!