torsdag 25 februari 2010

Leos..

På Leos Lekland har vi spenderat eftermiddagen tillsammans med Jocke å flickorna. trevligt trevligt. Danne kom dit å mötte upp oss efter han slutat jobba. Så vid 17,15 tiden började vi åka hemåt. Jag hade 3 trötta barn i baksätet, 2 av dom somnade en liten bit innan vi var hemma. Tindra ville inte vakna å äta middag. Så hon gjorde en väldigt tidig kväll kan man säga. Men då var hon trött oxå även på Leos. det var inte riktigt någon fart på henne. Låg inne vid bläckfisken på golvet å slöade lite. Gissar att batterierna inte har återhämtat sig av denna feber sväng hon har haft.
Casper kröp ihop å somnade efter vi fått i oss mat å Jack kikade lite på tv innan han gick till sängen.
Så jag sitter här i tystheten å har ont i skallen. Vaknade i morse å hade ont i halsen. Turligt nog har det inte blivit något mer av det. Har inte tid att vara sjuk nu denna helgen ju.
Återstår att se hur det gå.
Mer då... Hmmm, jo jag har skickat en ansökan på ett jobb jag vill ha. Så håll en tumme eller två att jag i allafall får komma på en intervju.

Mina kort som jag beställde i förrgår kom idag =)
Tur det är någon som jobbar snabbt i allafall. Finns ju vissa som inte ens skulle få ha ett visitkort med sitt yrke upptryckt. , just den människan måste ha fått sin "utbildning" i ett Cornflakes paket.
Varje dag tömmer jag brevlådan å hoppas på nått bra, men icket.
Jaja, innan December detta året ska det väll vara klart.

Tackar för mig å hoppar i säng. Tekoppen är uppdrucken så nu är det bara till att natta.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vi håller alla tummar i detta gula gula hus att det går bra med jobbet =)
Jag och Clara ska på Leos idag, kanske man ska åka nån rutschkana eller nåt ;)

Trollmamma sa...

Klart jag håller tummarna att du får jobbet du sökt.

Kram!