måndag 1 februari 2010

Ny vecka..

Ny månad. Ja då var vi redan inne i Februari då. Går det i denna takten så är det snart sådana där sköna dagar ute, då det inte är -25 grader ute. Utan dom dagar då det är ca 6-8 minus å sol. Sådana dagar man vill sitta ute å få sig liiite sol till det bleka vineransiktet, haha.

Igår var det mest en typ av slappar dag, det vettiga vi gjorde var att åka i väg å köpa krokar till badrummet å så blev vi bjudna på fika uppe hos grannarna. Så det var det vettiga det.

Danne har eftermiddag denna veckan, så vi passade på att köra iväg med släpet som var lastat med en massa bråte å betong från badrummet. Det tog sin lilla stund vill jag lova.
I eftermiddag så har barnen haft kompisar här, som mest var det 6 barn här. Men lugna gatan i allafall. Dom leker så bra =)
Har duschat hela barnaskaran å stoppat dom i sina sängar.
Så när dom somnade så slog jag mig ner här i vardagsrummet å har kikat på Familjen Annorlunda, man blir ju liiite svettig alltså då man ser det.
Ska snart bädda ner mig i sängen å se på tv å lösa korsord.
Så gör det inte så mycket om jag somnar ifrån, Danne får släcka då han kommer hem i såfall :P

Inom kort- Hur långt bort är det i tid????
För det vet inte jag, men skulle gärna vilja veta.

*kram*

1 kommentar:

Paulina sa...

Kommer det ut en bild snart på ert super hemliga toa ???