onsdag 3 februari 2010

Mysigt..

Jag å barnen har haft en mysig eftermiddag.
Dom var rastlösa å ville göra något, så jag kom på att jag hade nå scrapping saker liggandes i en låda. Så det fick barnen ta å dom gjorde små fotosidor. Dom var så duktiga så å ville göra fler. Får se om jag hittar nått mer dom kan scrappa med, vill inte ge dom mina scrapping saker.
Jag sitter bara å väntar tills barnen har somnat, så jag får smyga i säng jag med. Är super trött. Har ställt i ordning inne i badrummet, satt in räkningar i en pärm, tvättat å stojjat på i eftermiddag. Så frun i detta hus lär sova innan Danne kommer hem från jobbet i kväll.

Nä, jag tackar för mig för idag.
Är inne i en period just nu då jag saknar Elsy nått så fruktansvärt.
Tungt, men man måste se framåt å gå vidare i allafall.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

*styrkekram*
De enda positiva man kan säga är att det är tur att det kommer i perioder och inte är en sådan stark känsla hela tiden!

*kram*