fredag 11 december 2009

Vilken dag..

En mysig förmiddag med luciauppvisning av förskoleklasserna på Aura. Dom var så duktiga våra små barn.
Först luciatåg å sen fika efter det.

Åkte en sväng till stan för att kika om just den saken jag söker till Tindra, men inte hittade jag det inte. Så det bar av vidare till Coop, å då jag står där i kassan å ska betala så ringer Danne å talar om att vår vän Robert har gått bort. Just då hamnade jag i en vakuum bubbla, så hemskt. Tänker på hans mamma, allt bubblade upp till ytan igen. Jag vet hur det är att sitta på fonus mitt i sorgen å det ska bestämmas kista, kistdekoration, annons å allt annat som har med begravningen att göra.
Det är 49 veckor sedan jag satt där en fredag å gjorde just detta.
Robban blev 34 år, ingen ålder alls att tala om.
Tackar för alla dom minnen vi fick med dig.
Vila i frid.

Sen har vi rixpuckot, du borde inte ens uppta dessa rader i min blogg. Men du är verkligen sjuk din J*VEL!!!! Du vet ju inte vad du snackar om, utan tror du kan komma å sparka på mig hur som helst. Men ICKE!!!!


, längtar till i morgon, trevligt att bli bortbjuden å ha en trevlig kväll. Sånt gillar jag, det är livet det.
Likadant fortsätter livet på Söndag, då blir det förhoppningsvis dejt i Boliden. Lelle ville ju så gärna dejta min gubbe, så då ställer jag upp å följer med ;) Jag vet att jag är snäll, det behöver ni inte säga. *skratt*

Höll ju nästan på att glömma det bästa, Erik vann Idol. Jippie!!!

Nu ska denna sega skalle få lite vila tror jag. Måååånga tankar som snurrat runt idag.

*kram*

Inga kommentarer: